První myšlenka na účast v závodu českého truck triálu vznikla v roce 2001 po návštěvě závodu v Kostelci nad Černými Lesy. Tehdy se v hlavě otce Františka Pražáka začaly rýsovat první nápady o účasti v těchto závodech. Ke svému truck trialovému snu zlákal svého syna Tomáše Pražáka na post řidiče a zetě Ondřeje Vodičku jako navigátora. Pořídili první závodní vůz. Zakoupili vyřazený nákladní automobil značky IFA W50L s jeřábovou nástavbou. Odstranili nástavbu a nesčetně hodin pak strávili na dvoře před domem v nevlídném zimním počasí přestavbou vozu podle předepsaných podmínek truck trialu. Vůz vybavili bezpečnostními prvky (ochranný rám, sportovní sedačky, čtyřbodové pásy, nouzový stop motoru, hasicí přístroje, bezpečnostní palivová nádrž) a dalšími technickými úpravami. Po těchto náročných úpravách vyjeli v červnu roku 2002 ve skupině S2 se startovním číslem 214 na svůj první závod v Dasnicích u Sokolova. Závod nezačal dobře a mladická nezkušenost se projevila hned v první sekci. Obrátili svůj vůz ,,na boudu´´ a tím byl otestován bezpečnostní rám. Rám obstál na jedničku, ale výsledek prvního závodu byl slabší.

Skončili na 4. místě.  I když pro začátek to vlastně nebylo tak špatné umístění.  Svou jízdou upoutali pozornost ostatních startujících.

V roce 2004 zakoupili nový vůz značky Mercedes-Benz Unimog 416, který se také nevyhnul nutným úpravám pro splnění pravidel truck trialu. Veškeré úpravy byly provedeny v provizorních podmínkách pod vedením Tomáše a Ondry za pomoci jejich přátel a podpory rodiny. Poprvé se tento vůz zapsal na startovací listinu v sezóně 2005 na závodě v Milovicích. O tři roky déle 1.1.2008 vznikl oficiální klub: Truck Trial Klub Lom u Tachova. S Unimogem se jim podařilo v roce 2008 vyhrát truck trialový titul: Mistři České republiky v kategorii S2. Nadcházející sezónu se zaměřili na evropský pohár. Zde se jim hned na prvním závodě v Montalieu ve Francii podařilo porazit zkušené evropské týmy a umístit se na prvním místě. Sezóna úspěšně pokračovala i nadále a pomalu se začalo spekulovat o umístění v celkovém pořadí.

Vše rozhodl předposlední závod v Rakouském Voitsbergu, kde se potvrdilo první místo pro posádku č. 208,  se kterým startovali na evropském poháru. Nadcházející víkend se konal závod v Maďarském Lakiteleku. Zde si celý víkend s radostí užívali již nezměnitelný výsledek a jejich prvenství v sezóně 2009. V roce 2010 naše posádka obhájila titul mistra Evropy a v českém truck trialu skončila na místě druhém, kde jí o jeden jediný bod uteklo první místo. Rok 2011 byl pro naší posádku velice úspěšný, jelikož získala již třetí titul v řadě na evropském poli a Tomáš Pražák s Ondřejem Vodičkou se tak stali potřetí v řadě Mistry Evropy 2011. Navíc v tom samém roce vyhráli i republikové mistrovství a stali se tak i Mistry České republiky 2011. 

V roce 2012 navázali na úspěchy z předchozích sezón a i přes defekty ke konci sezóny dokázali opět se značným bodovým náskokem vyhrát nad svými soupeři z Evropy. Po čtvrté v řadě se stali Mistry Evropy 2012.

Za všechny úspěchy vděčí nejen svým dovednostem, ale také otci a hlavnímu sponzorovi Františku Pražákovi.